We Provide
Phasellus aliquet tristique convallis
Web Designing
Duis at posuere magna. Sed at feugiat sem. Integer ullamcorper, eros a sagittis posuere. faucibus ut tincidunt non
Graphics Design
Duis at posuere magna. Sed at feugiat sem. Integer ullamcorper, eros a sagittis posuere. faucibus ut tincidunt non
UI/UX Designing
Duis at posuere magna. Sed at feugiat sem. Integer ullamcorper, eros a sagittis posuere. faucibus ut tincidunt non
Hire Us
Our Skill sets
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent ante dui, consectetur eget hendrerit nec, dignissim vel odio. Vestibulum non justo eget metus pharetra fermentum. Suspendisse tortor ex, dapibus eget ante posuere, efficitur viverra orci. Duis convallis neque et elementum rhoncus. Phasellus euismod risus mi, ut tempus nibh semper vel. Suspendisse tortor ex, dapibus eget ante posuere, efficitur viverra orci. Duis convallis neque et elementum rhoncus. Phasellus euismod risus mi, ut tempus nibh semper vel.
WordPress
HTML & CSS
Boekpublicaties

Effectonderzoek in de gedragwetenschappen
Voor het bestaan van effecten van hulpverlenings-, ondersteunings- en onderwijsprogramma’s is tegenwoordig empirische ondersteuning noodzakelijk. Dit boek levert een bijdrage aan de wetenschappelijke discussie over hoe die ondersteuning via goed effectonderzoek tot stand kan komen. Het bevat basiskennis over de empirische methodologie en een beschrijving van ideaaltypische kenmerken van effectstudies. Omdat het ideale (experimentele) design zelden realiseerbaar is, krijgen de praktische belemmeringen en valkuilen ruime aandacht. Voorts wordt gezocht naar oplossingen die een compromis vormen tussen de methodologische eisen en praktische beperkingen. Het boek is bedoeld voor studenten, docenten en een ieder die met effectonderzoek te maken krijgt. Het scherpt het oordeel aan en biedt, met behulp van samenvattingen, definities, voorbeelden en checklists, tal van handvatten voor onderzoeksopzet, -uitvoering en -discussie.

Vragenlijst Ouders Over Opvoeding
De Vragenlijst Ouders over Opvoeding (VOOO) is een zelfrapportage- instrument dat in kaart brengt welke inzet een ouder levert ten aanzien van de opvoeding van een bepaald kind, hoe hij/zij dit beleeft, of zich hierbij moeilijkheden voordoen en waar deze moeilijkheden mee te maken kunnen hebben. Hiermee kan een globaal beeld gevormd worden van het verloop van de opvoeding tijdens het afgelopen jaar bij een bepaalde ouder en kind.
Het boek bestaat uit een handleiding met alle informatie over de afname en interpretatie en een wetenschappelijke verantwoording, met uitgebreide toelichtingen op de uitgangspunten, normering en schaling, betrouwbaarheid en validiteit van de VOOO. Bij het boek is toegang tot de online applicatie (op vooo.nl) en verwerking van één ingevulde vragenlijst inbegrepen, zodat u kennis kunt nemen van VOOO en de bijbehorende systematiek.
Anderen over mij
"Daphne heeft me goed begeleid bij het onderzoek voor en het schrijven van mijn Master thesis. Ze weet alle ins en outs van statistiek en weet het zo uit te leggen dat het leuk en interessant wordt. Ook leerde ze me hier goed over te rapporteren. Ze heeft ervoor gezorgd dat ik me in een halfjaar onderdeel van het grotere onderzoek voelde (terwijl ik maar een klein gedeelte van het onderzoek uitvoerde) en het nut van onderzoek heb ervaren. Ook in mijn huidige werk als orthopedagoog komt dit me nog vaak van pas!"
Marieke Keizer
Alumnus Orthopedagogiek | RuG
"Ik heb Daphne leren kennen in mijn rol als kerndocent aan de NHA, waar zij onder mijn coördinatie een aantal onderwijsmodulen heeft ontwikkeld voor de hbo-opleidingen toegepaste psychologie en SPH. Mijn rol hield tevens het meelezen in, waardoor ik ook inhoudelijk betrokken was met wat zij aanleverde. Daphne leverde steevast concepten in waaraan nauwelijks iets aangepast hoefde te worden. Het was altijd inhoudelijk stevig, tot in de puntjes uitgewerkt en met oog voor detail, ook qua taal en lay-out. Toen ik krap in mijn tijd zat, heb ik met alle vertrouwen mijn meeleesfunctie voor een aantal modules aan haar overgedragen, inclusief het toets-technisch beoordelen van tentamens. Ik constateer dat zij deze functie beter uitvoert dan ik. Het is dan zonder schroom of voorbehoud dat ik Daphne graag aanbeveel."
Markus van Alphen
Kerndocent Toegepaste Psychologie - NHA
"Ik heb Daphne ervaren als een lieve, betrokken en geduldige afstudeerbegeleider. Ze staat altijd klaar wanneer je haar nodig hebt en weet dingen goed uit te leggen. Het fijnste vond ik dat je bij Daphne nooit het gevoel hebt een student te zijn, ze behandelt je als een collega, als een gelijkwaardige en dat geeft zelfvertrouwen. Ik heb met heel veel plezier samen gewerkt met Daphne tijdens mijn stageperiode."
Kitty van der Meij
Alumnus Orthopedagogiek | University of Groningen
"Daphne is een uitstekende empirische onderzoeker in de gedragswetenschappen, speciaal de orthopedagogiek. Deze kwalificatie blijkt uit verschillende publicaties die voortgekomen zijn uit onze postdoctorale samenwerking, zowel op het gebied van de theorie van interventiestudies als de constructie van tests en vragenlijsten (met name gericht op het valde en betouwbaar beoordelen van opvoedingsgedrag van ouders)."
Bieuwe van der Meulen
Healthcare Psychologist | University of Groningen